COMUNICAT OFICIAL – COVID-19

Primer de tot, enviar-vos el millor dels ànims i el recolzament en aquests dies difícils, que intentarem superar amb el suport de tothom i amb molta responsabilitat.
Som conscients que encara queden setmanes de confinament i us demanem que continueu complint rigorosament amb les indicacions de les autoritats sanitàries.

En quant a la nostra activitat, com ja sabeu, la tenim aturada i això dificulta el dia a dia de l’entitat, però som conscients que aquest fet també està afectant econòmicament a totes les llars. En aquest sentit la junta directiva del club, ha decidit NO aplicar el cobrament del mes d’abril i després anirem veient el dia a dia de tot plegat.

Quan tornem a la normalitat dels nostres serveis, mirarem com queda tot per ajustar i re-calcular el que sigui necessari.

Ara toca estar concentrats a casa, preparar aquest important partit contra el COVID-19 i guanyar-lo. Tots junts ho aconseguirem.  Amunt SANCRIS!!